Tillbaka

Dags att skriva lite blogg igen då. Har inte haft ngn större lust att skriva ngt sen sist..

Midsommar blev helt okej. Lite koasartat bara, men till slut blev det bra. Chris var ju mästare på att sjunga snappsvisor, i alla olika toner;) Jag sög på kubb sen, skyller på Johannas konstiga kubbspel, pinnarna man kastade med vägde 1 gram kändes det som;)
Åkte hem till Sandras mamma tsm med Sandra och Linnéa. Där det blev lite singstar och Buzz:) Åkte hem vid 1. Linnéa och jag kollade på en intressant film som hette I vädurens tecken;) Filmens klockrenaste kommentar var: Åh, det här smakade ju riktigt gott. Hahah!

Lördagen blev lugn. Jag och Linnéa sov till 13 sen var det bara att klä på sig och göra sig i ordning innan kvällens bravader. Sex and the city=D På tåget upp blev jag uttittad av en skit läskig emobrud, så att vi fick byta vagn!!
Filmen var hur bra som helst, om ni inte sett den, gå och det gör det!!

Igår kom jag in i ngn deppperiod. Vet inte varför rikigt. Säkert för det här skitvädret!! Sen så fick jag veta igår att en nära släkting har fått två hjärntumörer, båda är elakartade och ena går inte att operera bort=/ Han är bara 47 år! Har två små barn som ev inte kommer få ha någon pappa om några år. Hans sambo kommer vara änka innan hon fyllt 40!
Varför ska livet vara så orättvist!?!?!

Idag ska jag träffa Mia, Emma, Moa och kanske Mikkis:) Ska ta en fika eller ngt, kul att träffa dom innan dom åker till Kos på fredag. Imorgon ska jag och Patric ses, var evigheter sen. Blir film på heron, The Happening:)
Torsdag blir det Kos-kväll med Felicia och johanna, kanske Jessica också:) Lördag blir ev sista shoppingen innan resan, måste ha tag i shorts till resan!! Sen hoppas jag verkligen på att mitt HMpaket kommer innan resan!!

Långt inlägg, men blir så när man inte uppdaterer så bra;)

Kommentarer
Postat av: John Svensson

Ja. Emos är farliga

2008-06-24 @ 18:29:02
URL: http://envanligbloggomingenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0