Toppen helg!

Hallå alla glada människor!

Har varit en toppenhelg:)
I fredags var det studentfirande hos min syssling:) Träffade lite släkt och lite andra människor. Begav mig hemåt runt 20 och tog det lugnt hemma. Kollade på finalen av Talang 2008. På lördagen åkte jag upp till sthlm för att köpa presenterna och hitta ngt att ha på mig under kvällen. Köpte ett linne som jag sen inte hade på mig=p Blev ngt gammalt iaf.
Var verkligen en lyckad kväll hemma hos Emma. Jätte god mat och mkt trevliga människor:) Runt halv tolv drog vi ner till Olles. Var inte så mkt folk när vi kom dit, men sen blev det drag. Jag var lite på lyset som vanligt, men kul hade jag;) Kom hem sådär vid halv sex på morgonen, och så sov jag hela dagen sen:p

Jobb som vanligt idag.. Sen träffade jag Sandra och Jessica en snabbis på stan. Hämtade ut biljetterna till Sex and the city, premiären den 21 juni:)

Datum jag längtar till. 13, 14, 20 och 21 juni!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0