15 dagar kvar!!

Då var det nästan 4½ timme kvar tills man slutar, det känns härligt:)
Blir gemensam lunch med kollgorna, landgång och kladdkaka som jag har bakat. Tyckte vi var värda det efter en sån här hård arbetsvecka;)

Efter jobbet hade jag tänkt att gå ut och gå på en långpromenad. men just nu känner jag inte alls för det. Men kanske lyckas ändra mig efter att jag har lagt in nya låtar i mp3n=p Ikväll blir det inhandling av midsommarmaten och alkoholen. Känns som att jag inte har så mkt koll på morgondagen, så hoppas Johanna vet lite mer=p Jag är laddad som f**n för kubben. Och det kan bli ännu roligare om man är lite lullig och spelar kubb;)

Imorgon är det bara 2 veckor kvar tills Kos!! Första partyresan som man är singel, okej bara varit på en innan då jag haft ett förhållande men ändå=p Ser verkligen fram emot Kos:):):) Så jag, Linnéa, Felicia och Jessica får hitta oss en liten hårig grek;) Stör mig fortfarande på att man inte får handla taxfreee på vägen ner=/ Jag kan ta att man inte får handla alkohol, men va fan! Jag behöver solfaktor och den var ju billig på texfreen!!


4 juli bär det av!!!
Kurran, Joe, Kimonen, Mimmsan, Felle, Mörten och yezy

Kommentarer
Postat av: Joe Hoe

Du glömde ju Mimmsan!!

2008-06-19 @ 16:56:41
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0