Premiär

Sitter på jobbet och ugglar. Lite mer arbetslust idag än vad jag hade igår. Kanske för att det snart är helg. Imorgon jobbar vi bara till 13, hur skönt som helst:) Och på fredag är man ledig, kan det bli bättre?

Midsommar i år ska firas hemma hos Johanna. Vet inte rikigt vilka vi blir, tyvärr hoppade Felicia och Becca av igår=/ Men eftersom det blir ganska lugnt på fredag så splear inte igen roll om vi blir få. Får iaf fira med två av mina bästa vänner:)
Imorgon blir det inhandling av mat och alkohol, känner på mig att halva södertälje kommer vara på systemet=/

Och på lördag blir det äntligen Sex and the City:) Har längtat som en galning för att få se den. Innan blir det middag med tjejerna på söder, nästa så man måste ta en Cosmo bara för att;) Såg i tidningen idag att tv3 ska ha SATC- maration från kl 19-22:45. Synd att det krockar med Sverige-matchen jag skulle se idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0