Äntligen hemma nästa!

Som Johanna sa till mig idag. Du borde jobba varje dag, framför allt på helgen. Med det menar hon att jag inte uppdaterar så bra under helgen, och det är sant. Och det roliga är att det kommer från en person som uppdaterar hälften så mkt som jag gör;) Men johanna, det ska bli skärpning;)

Idag har jag inte gjort så mkt. Åkte hem vid 2 idag. Sen dess har jag kollat på tv, umgåts med johanna och fixat i mitt rum:) Väldigt stolt över mig själv. Soffa och garderob är nu borta, funderar på att kanske söka till Äntligen hemma;) Så imorgon blir det Ikea, hoppas pappa har bokat släpvagnen från jobbet. annars ska han få se på andra bullar:p

Fick ett väldigt roligt samtal från min bror som är ute i stugan, där han spelade att han ringde från Bingolotto:
Jag - Haaallååå!
Bror - Ja hallå, det här är Bingolotto som ringer. Du har precis vunnit 50.000:-
Jag - Jaha, men gud vad roligt ( Jag spelar med i hans lek )
Bror - Precis, och du måste komma ner till Göteborg för att hämta pengara!
Jag - Men det ska inte vara några problem, säg bara till när så kommer jag!
Bror - Men nu ser jag att du inte har betalat Tv licensen...
Jag - Jo jag vet, det har varit lite tufft den senaste månaden
Bror - Okej, men ist för att du får 50.000:- så får du 100.000:-
Jag - Men vad snällt! Men jag kommer ner till Göteborg och hämtar pengarna, hej då!
Bror - Hej då!

Nu vet jag vart jag fått min dåliga hurmör ifrån;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0