Är det inte fredagen den 13?

God morgon!
Fick lite sovmorgon imorse, hur skönt som helst:)

Tror nästan att det är fredagen den 13 idag! Allt började igår när Linnéa var tvungen att ställa in vår myskväll idag. När jag kommer hem får jag veta att vi inte kan åka till Ikea i helgen för släpvagnen från pappas jobb är upptagen! Blev riktigt irriterad då! Sen imorse då. Jo jag hittade inte tröjan som jag lagt på sängen, den var spårlöst borta. Sen när jag skulle gå till bussen hittar jag inte ena min sko. Den var också helt spårlöst borta! Så fick ta mina äckliga stövlar! Sen kommer jag på att jag inte har min mobil på mig. Får spinga upp och ringa efter den. Allt detta relaterar till att jag får springa som en galning till bussen, som tur hann jag med den!
Hoppas inte oturen fortsätter idag!

Var det någon som såg debatt igår? Blondinbella var ju med och debattera om shopping. Haha! Bruden hade inget vettigt svar på ngt! Tycker nästan synd om henne! Och att hon ska bli advokat, jag skulle aldrig vilja ha henne som advokat!

Debatt om shopping med Blondinbella


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0