Då gör vi ett nytt försök!

Fick ett jävla utbrott när mitt inlägg försvann! Tänkte nästan kasta ut datan ur fönstret, men det skulle bli lite svårt, dom har satt galler för så att ingen kommer och tar mig:p

Som sagt. Har gjort ett litet kap idag. köpte 4 filmer för 198:- på CDON. Det blev Grease, Dirty Dancing, Hur man blir av med en kille på 10 dagar och The break up. 4 riktigt bra tjejerfilmer, något tecken på att jag är singel och desperat efter en kille? Haha! Nej, men jag trivs som singel, framför allt när man ska åka till Kos i en vecka;) Men det är super mysigt med kille också..

Efter jobbet ska jag och Linnéa upp till Södertälje Sjukhus och hälsa på Jessica som opererade sig idag. Hoppas allt har gått bra och att hon mår bra:) Undra om man kan få tag på lite morfintabletter, mina är ju nästan slut och skulle behöva nya;)
Sen ska jag åka ner till stan igen och äta lite mat med Johanna och Mimmi:) Vet inte vart vi ska, men jag är öppen för förslag. Får inte glömma bort att jag ska in på Åhelens och köpa mina tygskor, längtar!! Så underbara
Kvällens spenderas hos Forsborg:) Inte så ofta man hinner ses så det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0