Fan vad det luktar ägg!

Har inte haft någon tid för att skriva blogg under helgen, eller så har jag inte haft ork. Men nu är det ny vecka och nya tag! :) En mkt bra helg som var:) Ist för att skriva en hel uppsats om helgens bravader tänkte jag sammanfatta i en lista:)

* Myskväll med Linnéa, Johanna, Sandra, Felicia och Becca. Hyrde två mindre bra filmer och åt pizza:p
* Kollade på vänner avsnitt
* Lämnade in jobbansökan till Coop och Ica Maxi
* Gjort smörgåstårta/landgång
* Firade Katris 20-årsdag
* Kollade på Melodifestivalen och fick se Carola förlora mot Nordman!
* Fortsatt med att rensa mitt rum, snart klar:) Ikea ihelgen!!
* Fick äntligen igång min data! Och allt finns kvar!!
* Kolla på efterlängtade Andra Avenyn!
* Hyrde film igår med familjen, Irené Huss, Den krossade Tanghästen.

Sådär såg min helg ut på ett ungefär, fullplanerad hela tiden:)

Helgen klockrenaste kommentarer är:
( Jag skulle gå ut med sopperna )
Jag - Fan vad det luktar rök här
Linnéa - Men vi kokade ju äggen?
Jag - Va?! Äggen?
Linnéa - Sa du inte, fan vad det luktar ägg här?

Sen har jag även drömt jävligt skumma drömmar:

* Linnéa kör som en galning ( kommer aldrig våga åka med henne )
* Jag och en killkompis tävlar i någon slags hinderbana
* Mitt kompis ex och jag träffas för att diskutera hennes ex
* Jag är med i ett gisslandrama
* Är hemma hos min bästa killkompis
* Jag ska äta på Max

Helgens irritation!
Blir så grymt irriterad på folk som ska göra narr av folks bloggar, tex dagens outfit och listor! Inte bara det, då ska ni själva kopiera listorna och göra narr av det! Skaffa er ett liv! Om ni tycker blogg är ngt töntigt, varför har ni själva en blogg? 


Sådär ja. Nu får det räcka. Blev ett långt inlägg men det får ni stå ut med;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hejsan gumman =) Vad gör du? Du skrev inget om Grekland ;) Jag ska på arb. intevju på söndag! =D Syns på lördag om inte tidigare!

Pusss pussss

2008-03-10 @ 15:37:12
URL: http://mimmiidapernilla.blogg.se
Postat av: karin

Mimmi:
Hej babe! Jag snart gå hem:) Jag vet, kan skriva ikväll;) Åhh! vad kul! Vart då? Puss

2008-03-10 @ 15:53:39
Postat av: Mimmi

På restaurang hågelbyhus =) Så det får inte bli alltför sent på lördag =) Puss!

2008-03-10 @ 16:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0