Flytta hemifrån?

Då var det bara 2 timmar kvar innan man slutar. Hoppas det går fort:p
Orkar inte jobba längre!

Funderar på att packa ner allt från hyllor och skrivbord idag. Alltså det som inte ska kastas ska stå i kartonger medans jag gör om i mitt rum. Från bokhyllan ska stereon, fotoalbum och lite annat skit packas ner. Vägghyllan ovanför min säng ska böckerna ner. Vägghyllan ovanför skrivbordet ska allt smink, parymer, pärmar, småkartonger ner. Så jag har en del att göra. Samtidigt som jag gör det så ska bilderna in från helgen. Önska mig lycka till!

Hoppas jag kommer iväg till Ikea i veckan, blir väl då på torsdag eller fredag. Vill ha klart rummet till helgen iaf:)

Imorgon ska jag på en sk arbetsintevju. Börjar bli rikigt nervös inför det, men hoppas det går bra och att jag får jobbet. För då kan man nästan börja planera att flytta hemifrån=D

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0