Ge mig helg nu!

Försov mig i morse, bra där Karin! Vaknade 06:22 och min buss går 06:42, så det var bara springa att upp från sängen och börja stressa. I hate it! Men jag hann iaf, tur det:)

Tänkte blogga igår när jag kom hem från Forsborg men pappa hade tagit bort modemet. Inte för att jag sitter vid datan jämt, utan jag har en bror som lever vid datan och nu överdriver jag inte. Enda gången jag ser honom är när vi äter middag tsm. Men iaf. Var hos Forsborg igår. Var jätte trevligt, prata om allt kändes det som. Under kvällen blev vi sugna på ngt, så vi slängde ihop en underbar god kladdkaka, mums!
Åkte hem vid halv elva och somna direkt när jag la mig i sängen.

Längtar som en galning till helgen! Imorgon blir det Footloose med min "granne"/barndomskompis Linnéa.N, vi ska även ha med oss våra mammor som har känt varandra mer än 20 år. Lördag blir det bio med tjejerna, längtar som en galning, vet inte riktigt varför:p Vet redan vilken popcorn meny jag ska ha och vad jag ska äta på lördag, om jag fattade det rätt så kunde Johanna ha bilen, så det blir Heron:)
Ska även försöka få tag i min garderob i helgen, mitt rum ser galet ut just nu!

Puss på er!

FOOTLOOSE, fredag 28 mars 2008, kl 19.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0