Ge mig kl 16!

Idag har det gått helt okej på jobbet, men nu känner jag verkligen att jag har gjort mitt här! Vill jobba i Södertälje! Då kan jag träffa mina vänner över en lunch på dagarna, skita bra ju!

Längtar till kl blir 16 och jag får gå hem:) Ikväll ska jag fixa det sista inför renoveringen på söndag, längtar längtar!
Idag ska alla priser packas ner, det bara samlar en massa damm. Och ett 3:e pris i klubbmästerskapet är inte så mkt att skryta om:p Sen ska alla mina finglas ner i flyttahemifrån lådan:)
Finns mkt jag inte vill kasta och har inte en aning om hur jag ska få plats med det:p Men det löser sig säkert:)
Sen ikväll blir det Greys Anatomy, verkar vara ett jätte bra avsnitt:) Är sugen på att äta ngt till, men vet inte vad. Har bestämt mig för att bädda ner mig i sängen kl 21! Inte en minut för sent! Måste lära mig att somna i tid.

Imorgon blir det kent konsert i Nyköping med Johanna. Ska bli jätte kul:) Senast vi var och kolla på dom var våren 2005. Fick ju inte tag i några biljtter i höstas. Johanna ska även visa ett klipp hon råkade spela in från Chris förfest, i bakgrunden hör man mig: hahahaha! Kebebabpizza ( full som ett svin ). Kommer skratta tills jag dör känner jag:P 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Imorgon smäller det! :)

2008-03-12 @ 14:18:10
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0