Helgen är snart här:)

Snart snart är det helg! Ska bli så underbart. Helgen har varit efterlängtad!
Här får ni en liten uppdatering på vad ni hittar mig i helgen;)

Fredag. Åker hem till Sandra där Linnéa sitter hundvakt till lilla Hera. Världens gulligaste hund! Jag och Linnéa ska göra lite ärenden på stan. Linnéa ska köpa tajts och sen ska vi köpa present till Katri som har fyllt år. Ikväll blir det filmkväll hemma hos mig:) Det blir jag, Linnéa, Johanna, Sandra, Filicia och Becca! Ska bli jätte kul:)
Sugen på att se Super sugen. Men har för mig att Johanna har sett den=/ Men vi får se. Sen får vi inte glömma bort att vi ska äta pizza ikväll:) Ska bli så mysigt=D

Lördag. Ska få sova ut. Inte ställa klockan! Sen ska jag försöka få ihop en ansökan till Coop och Ica Maxi. Behöver ha ett sommarjobb!! Så det blir en promenad till affärerna för att lämna in ansökningarna. Om jag hinner ska jag även gå förbi Patric och Sandra:) Sen bär det av till Katri för lite födelsedagsfirande. Ska bli kul! Inte så ofta man träffas.. Ska sedan hem och kolla på Melodifestivalen, och se Carola missa platsen till finalen.Haha!

Söndag. Inga planer hitils. Kanske bio på kvällen...

Skrev ju igår om att jag trodde någon hade tagit mitt busskort när jag var på minnesstunden. Men nu har det kommit till rätta:) Hittade det i sängen idag, vet inte hur det hamna där, men har iaf ett busskort nu:)


Ur filmen Super sugen ( Super bad )

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Tror du på spöken? :D

2008-03-07 @ 14:25:38
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Izla

OMG Supersugen är asbra!!
Jag garvade mig genom hela filmen! Speciellt en hemkunskapsscen den är den bästa i hela filmen!

2008-03-09 @ 11:45:41
URL: http://izlaismyhomegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0