I loooove shopping!

Har jag sagt att jag älskar shopping? Var nere på stan idag efter jobbet och hitta en massa saker, eller lite iaf;)
Det blev första säsongen av One Tree Hill, Bh och hotpants och puder:) Gjorde ett stort klipp på boxen, endast 199:- Sen hittade jag mina älskade tygskor som var slut förut. Så nu la jag undan dom tills imorgon, då ska jag köpa dom. lätt värt priset!

Jobbade som en galning idag på jobbet. Det blev t.o.m övertid. Så nu är jag helt död, ska snart hoppa ner i sängen och kolla på första avsnittet av OTH:) Har inte följt det från början, så det ska bli kul att se:)

Dagensköp

image541image542

Dagens tips
Har du en finne som du vill få bort fort? Eller kanske en hel del finnar? Då kan jag tipsa om Aco acnelösning och Cleansing skin tonic. Hur bra som helst. Finnarna försvinner på 1-2 dagar!
image544


Kommentarer
Postat av: felicia

Jag blir avundsjuk på dig som inte följt från början, du har en hel massa avsnitt att se fram emot :) Riktigt bra kap

2008-03-25 @ 21:25:55
URL: http://feliciapalmblad.tjejsajten.se
Postat av: Johanna

Jag köpte ju också första säsongen av OTH, världens fynd ju! :D

2008-03-25 @ 22:13:20
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0