I'm going home, back to the place where I belong.

Igår var det minnesstund för Daniel i Lina Kyrka. Hade verkligen inte trott att det skulle bli så mkt folk. Kyrkan var fullsatt och folk fick även stå för att få plats. När musiken började spelas så brast allt. Så mkt minnen som spelades upp. Det värsta var att se familjen, kan inte ens tänka mig vad dom igår igenom nu. Träffade Sandra och Patric för första gången efter det hemska som inträffade i lördags. Så skönt att bara få krama om dom<3
Ska gå förbi familjen någon dag i veckan, får se vilken dag det blir..

Efter minnesstunden gick jag, Linnéa och Johanna hem till Johanna för att kolla på Greys. Vi hann bara se sista halvtimmen för vi hade varit på Ica Maxi innan och handlat med Elin. Sen var det Fråga Olle, och snygg Erik var med. Om han skulle fria till mig idag skulle jag inte tveka till att säga ja:p Kom hem vid halv elva och somna så fort jag la mig i sängen. Mkt känslor som ut igår..

Två låtar som spelades igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0