Intervju idag:)

God morgon på er alla!

Varför kommer snön tillbaka? Jag som hade tänkt köpa en massa vårkläder när jag får lön. Sen fyller jag år mindre om en månad! Har varit med om att det har varit snö på min födelsedag förut, och det är inte kul!
Hoppas allt smälter bort i helgen!!!!

Idag blir det en skön dag. Jobbar bara till halv tre:) Ska på möte med min chef och det företag jag kanske ska bli uthyrd till. Slipper ta bussen dit, min chef kommer och plockar upp mig:) Lite finklädd idag också;)
Hög midjekjol och skjorta:p  Hoppas hoppas jag får jobbet, för då kan man planera att flytta hemifrån:)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till idag!! :)

2008-03-18 @ 09:59:31
Postat av: felicia

Lycka till :) Kommer säkert gå bra

Kilen är Nathans & Haleys, hur söt som helst :) haha du får ta och spana in länken på min blogg om du har tråkigt nån gång och uppdatera dig lite

2008-03-18 @ 11:13:42
URL: http://feliciapalmblad.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0