Jag gillar roliga listor:)

SÅ FORT DU LÄSER SÅ ÄR DU UTMANAD!


BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Jag kan inte gå om jag inte kollat mig i spegeln:p
Gnälla: För ofta
Skrika: Ja, det med!
Sova: Haha! Såklart, men för lite.
Ha ångest: Yees
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Ja. Minsta verk, då är det tabletter som gäller;)
Vilja dö: Nej. Min syn på döden har radikalt förändrats den senaste veckan..
Drömma mardrömmar: Inte så ofta
Drömma sexdrömmar: Alldeles för lite!! =/
Ta droger: Aldrig!
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Har ju svarta plagg. Men går aldrig i helsvart.
Gå till kyrkan: Nej. Tycker kyrkor är läskiga. Påminner bara om döden!
Gå i skolan: Nej
Röka: Nej
Ha sex: Att kallas torrfittan har sina grunder, haha!
Ljuga: Ibland
Hata folk: Dom jag stör mig på!
Lita på folk: Litar bara på mina vänner och familj!

VEM:
Saknar du:
Saknar för många=/
Vill du döda: Ingen!
Rörde dig sist: ÖH?! Tror det var Linnéa<3
Vill du slå: Dom som är dumma mot mig!
Kysste dig sist: Om tjejer inte räknas så är det R
Vill du kittla: Haha! Linnéa! Hon är sååå kittlig!
Kramade du sist: Linnéa tror jag
Vill du prata med: Alla mina vänner;)
Skrek du på sist: Min mamma tror jag. Vi var i olika rum.
Vill du vara som: Vill vara mig själv!
Sårade dig sist: SSK igår när dom mista sin chans till slutspel!
Vill du bli galet full med: Hahaha! Mina närmsta vänner:)
Gjorde dig riktigt glad senast: Linnéa och Johanna
Fick du sms från senast: R
Ringde dig senast: Tobbe
Är vackrast på jorden: Björn Gustavsson;)

HAR DU:
För många vänner:
Haha, kanske.
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Ja
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Nek
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Öronen
Egen dator: Yes
Bra självförtroende: Ja
Kysst någon: Ja
Haft sex: Yes:p
Köpt kondomer: Man får ju gratis på UM
Tagit nakenbilder: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Tror inte det
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Nej
Stulit någonting: Tyvärr ja
Lämnat landet: Varit på semester
Tuttat eld på nått: Haha! Ja!
Gjort något olagligt: Att stula är väl ngt olagligt?

HUR:
Går du:
Som alla andra?
Svarar du i telefonen: Hallååå om jag känner personen, annars hej det är karin
Fördriver du tiden: Kollar på tv eller kanske skriver blogg;)
Mycket pengar har du: För lite ..
Tjänar du pengar: genom att jobba
Ofta diskar du: Inte så mkt, har diskmaskin
Ofta städar du: Då det blir för stökigt
Många stör du dig på: En hel del
Ofta träffar du din familj: Varje dag för det mesta

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag är väl redan ngt?
På gud: Svårt att tro nu för tiden!
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Jag hoppas på det;)
På ett liv efter detta: Yees
Att fiskar kan tänka: Har aldrig funderat på det
Att du kommer leva länge: Jag vet inte. Tiden får utvisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0