Jennie let me love you

Har inte blivit så mkt blogg idag. Men har inte orkat lägga energi på det..

Ska snart dra mig mot huvudstaden. Jag och Linnéa.N ska kolla lite i affärer innan vi ska äta, hinner väl kolla i sådär 30 min:p Ska möta våra mammor vid Odenplan kl 17. Vet inte rikigt hur dom har tänkt, eftersom Footloose börjar kl 19:30, ska vi äta i två timmar?

Helgen blir lugn, skönt det. Ska bli kul att åka till Heron imorgon med Felicia och Johanna:) Vi ska bowla, äta och gå på bio, mysfaktor 120! Lite småsugen på att festa men det får vänta, det är ju snart bara 2 veckor kvar tills jag fyller 20! Tiden har gått så grymt fort.

E.M.D - Jennie let me love you
Hur bra som helst! Känner mig som en 7-åring igen;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0