Kan det bli måndag nu!

Usch usch, känner att jag ska gå och lägga mig nu, helt död! Höll på decka framför tv idag efter att jag kom hem..

Blir ett litet inlägg nu. Eftersom mitt skrivbord är borta så får jag sitta i soffan ist. Kom på att jag kan ha datan i sängen ist, nätverkssladden räcker ju dit:)
Ikväll har jag inte gjort så mkt, gjorde salladen till pajen, mkt fetaost, mums mums! Sen har jag mätt om jag skullefå plats med skrivbordet och garderoben på samma sida, och det går:) Hur glad som helt. Sen har jag kollat på lite saker som jag ska köpa på måndag, massa fina tyger som jag kan ha till gardiner och kuddfodral, inne på mkt rosa just nu:p

Hoppas på att det blir utgång imorgon, håller på att tjata lite på Felicia att hon ska hänga med ut, ju fler desto roligare:) Ska förbi Linnéa och förfesta där med hennes familj, alltid lika kul:) Hoppas vi hinner ner till lägenheten så jag får sjunga lite sing star ( sjunger endat i onykert tillstånd ) till schlagerskivan=D

Nä nu ska jag gå och göra i ordning pappas och mammas påskägg som dom ska få av mig imorgon:)

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag är också sugen på utgång :)

2008-03-21 @ 09:14:02
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0