Karin är ute på krigsstigen!

Helt slut efter den här dagen. Haft fullt upp. Först 8 timmars jobb, sen stressa på Ica för att köpa fika till mötet, åka hem och äta, åka iväg på mötet. Kom hem vid 8 tiden.

Haft lite fajter här hemma också;) Först så var det jag och brorsan. Jag kom in på hans rum och såg att han hade min och Linnéas högtalare från Gran Canaria. Och det var ju inte några få svordommar som kom ut från min mun:p Så nu kommer han aldrig våga ta mina saker längre:P

Sen var det jag och mina föräldrar. Mina föräldrar åker hellre ut till stugan för att hänga upp lite gardiner och sätta potatis än att åka till Ikea och fixa min garderob! Hatar att mina kläder ligger överallt i mitt rum just nu. Framför allt kläder som ska hänga i garderoben, dom ligger på golvet!!
Och så ska kanske städerskan komma hit imorgon,så som protest för att jag inte får åka till Ikea i helgen så vägrar jag att fixa i mitt rum:p Nu är det krig!

Ska snart hoppa ner i sängen och kolla klart på första avsnittet av OTH som jag inte orkade se klart sist. Sen blir det Insider, handlar om en tjej som måste betala 400000:- för sanering för hennes gammla lägenhet. Tydligen luktar det kattpiss och det är pissfläckar på väggarna!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0