Migrän på gång!

Mitt huvud känns som en tickande bomb! Vill bara gå hem och sova nu=( Men jag måste kämpa vidare. Funderar på att gå upp och göra lite te och en macka. Kanske blir på bättre humör då:)
Jag lyckades hitta Melodifestivalen skivan igår, och gissa vad som finns på min mp3 just nu;) Nu har jag fått två favoriter till på lördag, Charlotte Perrelli och BWO. Så här hoppas jag det blir på lördag:

1. Charlotte Perrelli
2. BWO
3. Amy Diamond
4. Linda Bengtzing
5. Sanna Nielsen
6. Christer Sjögren
7. Sibel
8. Nordman
9. Rongedal
10. Frida feat Headline

Nu ska jag gå upp och göra en macka!

Kommentarer
Postat av: Izla

Nej Frida ska ju lätt vinna! skönaste låten! och killer ser ut som mowgli :P

2008-03-11 @ 12:33:46
URL: http://izlaismyhomegirl.blogg.se
Postat av: kurran

Izla:
Inte om jag får bestämma:p Har alltid stört mig på denna tjej!

2008-03-11 @ 15:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0