Minnesstund

har inte gjort så mkt idag. varit på jobbet och sen tog jag och Linnéa en tripp till Elgiganten. Meningen var att jag skulle köpa ny mobil. Men då fick jag veta att mitt abonemang inte går ut förens i augusti. Och jag kan inte förnya abonemanget förens den 1 maj. Skit irriterande. Enligt mina och min kompis beräkningar skulle mitt abonemang gått ut i mars. Men nej nej. Så jag får ha min mobil ett tag till..


Har inte någon längre lust att skriva blogg efter allt som har hänt. Världen är så jävla oträttvis! Varför ska en sån härlig människa på 20 år försvinna på det här tragiska sättet?!?! Finns det verkligen någon Gud?!  Daniel var verkligen en glad och positiv människa. Han var alltid glad när man träffade honom. Kan fortfarande inte förstå att du är borta. Vill bara vakna från denna hemska mardröm! 

Minnesstund för Daniel Snällman i Lina kyrka imorgon onsdag kl 18:00




http://www.alandstidningen.ax/article.con?iPage=1&id=7428




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0