Någon som vill hjälpa mig?

Nu är det bara 2 timmar kvar till jag slutar:)

Var och ute med mamma på ett Thaiställe. Jag hade inga kontanter och mamma hade bara en 100-lapp på sig. Vi frågar om dom tar kort, men det gör dom inte. Då säger killen i kassan att vi kan skriva upp oss och betala senare. haha! Snacka om att lita på folk! Jag tog kyckling med kokosmjölk och ris, det var väl sådär. Mamma tog wokad biff som var mkt godare!

Blir ingen bio ikväll. Mamma berättade för mig att returen bara har öppet till 16 imorgon, och jag jobbar ju till 16. Så pappa får åka till returen själv och lämna sakerna. Detta resulterar att jag måste ta bort skrivbord, garderob, vägghyllor ikväll . Önska mig lycka till, för det behöver jag;) Eller finns det någon som vill hjälpa till kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0