När blev erotik, bibliotek?

Ännu en seg dag. Min arbetslust har verkligen försvunnit. Inge bra!

Tänkte gå hem vid 16 idag. Måste förbi banken innan jag ska hem.Mitt busskort+bankomatkort är spårlöst borta sen igår. Antingen har jag tappat det eller så har någon tagit det=/ Har bett en kompis kolla i kyrkan om jag kan ha tappat det där. Hatar när något sånt här händer! Om någon har tagit det när jag var i kyrkan igår så är det jävligt lågt!

Längtar till helgen.. Att få sova utan att ställa klockan!! Bästa är nog att mina föräldrar och kanske min bror åker till stugan i helgen. Spelar ingen roll vad brosan gör, för han sitter ändå inne på sitt rum och kör CS eller ngt annat skit. Hade planerat att ha myskväll med tjejerna imorgon, men nu kanske mina föräldrar åker ut på lördag ist. Men jag ska göra allt i min makt för att dom ska åka imorgon! ;)
Lördag ska vi fira Katri som fyllde år i tisdags. Blir ingen utgång för min del, orkar inte, helt död.Plus att jag inte har ngt bankomatkort. Så jag ska hem och kolla på inspelade Melodifestivalen:)

När jag satt och läste Metro på lunchen idag så läste jag lite fel i en annons:p Jag trodde det stod erotik men det stod bibliotek, dags för glasögonen tror jag;)


Kommentarer
Postat av: emma

haha, bra där kurran. erkänn att du VILLE att det skulle stå erotik... :P

2008-03-06 @ 22:08:33
Postat av: karin

Emma:
Haha! Självklart ville jag det! Lite erotik i vardagslivet skulle jag aldrig säga nej till;)

2008-03-07 @ 13:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0