Onsdag = Torsdag

Onsdag idag. Känns att det är torsdag, kanske för att jag är ledig på fredag:)

Vad händer idag då. Jo jag ska luncha med mamma här i Hallunda. Mamma är ute hos en kund som har kontor i samma område som jag jobbar i. Så vi ska gå till den ena av två resturanger här:p Thaimat, hoppas det är gott:)Sen ska jag försöka övertala mamma att gå på bio ikväll, Angel har premiär. Men det är väl 10/100 att hon vill gå.Om det inte blir bio så ska jag väl kolla på Greys Anatomy :)

Såg för ett tag sen att en tjej på kontoret har en rosa sony ericsson mobil, precis en sån som jag vill ha! Funderar strångt på att snö med mig den när jag slutar här;)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en fin dag!

2008-03-19 @ 11:34:12
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0