Skärtorsdag

Då var det påsk igen. Känns lite konstigt att det är påsk under mars månad och att det är snö ute. Har vädergudarna tagit fel på jul och påsk? Verkar nästan som det...

Men men, jag överlever nog ändå;) Ska bli skönt med långhelg, den är varmt välkommen! På ett sätt vill jag bara ligga i soffan hela helgen och inte göra ett skit. Men jag är en person som måste göra saker hela tiden. Kanske ska ta mig ner till gymet i helgen och träna lite. Sen måste jag sola lite, mina armar är lika vita som snön!
Det kanske blir utgång imorgon, får se vilket humör jag är på. Just nu vill jag bara ta det lugnt, men vet hur fort jag kan ändra mig:p

Nu börjar det bli tomt i mitt rum, igår åkte skrivbordet ut. Kan säga att det var hur jobbigt som helst, var helt slut vid 21. Nu återstår garderoben och soffan. Sen på måndag blir det Ikea, jag längtar som en galning!



Sammanfattning av min långhelg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0