Söndag är lika med fettisdag!

jag och linnea somna efter halv inatt. satt och kollade på Vänner:)

Idag har det varit en softisdag! Vaknade vid 13, jag och linnea gick ner på stan för att köpa lite frukost. Blev bla ett par ur goda frukostmackor!
Vi åkte hem till vardera hem och fixade lite saker. Jag åkte ut och körde. Säg vart jag inte körde någonstans:p
åkte mot nynäshamn, sen förbi tumba, sen salem och sen gamla vägen hem till Södertälje.
Plockade upp linnea och åkte till coop. Köpte lite mat för kvällen, blev wok med vitlöksbröd:)
Vi ska sova i Sandras lägenhet idag med, så ja får lite sovmorgon imorgon:) Aldrig fel;)

Gårkvällen var hur kul som helst. Vi åt gott, drack gott:) Rätt låt vann i melodifestivalen! Efter finalen blev det lite Twister, hur kul som helst:) Sen blev det ngt spel där jag och Linnéa vann i=D Efter det så blev det Sing star. Jag var mest som en hejjarklack, eftersom jag hatar att sjunga i nyktert tillstånd! Jag är lika med tondöv!
Bilder från kvällen kommer upp imorgon:)

Nu ska jag kila och kolla på Andra Avenyn. Sen blir det lite film men en massa godis och popcorn;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0