Varför blir det aldrig som man tänkt sig?

Gå och lägga sig vid 21, jo tjena!

Ikväll träffade jag Sandra, hur kul som helst att umgås med henne efter så lång tid. Först åkte vi till Coop och köpte lite gott:) Sen var vi hemma hos mig och kollade på det, tog det lugnt helt enkelt:)

Har hunnit med att packa ner priserna och allt annat i kartonger, jätte nöjd att jag hann med det:) Så nu ska jag bara plocka bort stereon, sen kan man plocka ner bokhyllan. Har bett mamma ringa Bårstaskolans rektor ( hon känner henne) för att ge mina gammla böcker till dom:) Ibland är jag en god människa;)
Har också hunnit med att prata med två ganska så fulla flickor, Johanna och Felicia;) Hoppas ni får en toppenkväll även fast jag inte är med, haha!

Nu ska jag kolla klart på Fråga Olle och sen sova. En lång dag imorgon:)

Go natt!
Puss

image540
11 års vänskap:)

Kommentarer
Postat av: felicia

full? jag? vart fick du det ifrån haha.
Var riktigt kul, fast du borde varit med. Vi saknade dig

2008-03-13 @ 10:43:48
URL: http://feliciapalmblad.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0