Varför ska det alltid hända?

Precis kommit från duschen, skönt att duscha av sig svett och sololja:p Jag och Johanna var och tränade lite på gymmet idag, skönt att äntligen komma iväg! Sen blev det solning på Albertos, hur skönt som helt. Men varför får jag aldrig ngn färg på armar och ansikte? Blir bara brun på magen, och där ser ju ingen att man är brun:p

Ikväll blir det Heron, ska bli jätte kul:) Johanna har bokat bowlingbana, så nu ska tjejerna få ser på en världsmästare:p Haha, eller inte. Men en sak kan jag säga, jag är en rikitig tävlingmänniska, ska alltid vinna i allt;) Nu vet jag inte hur bra Johanna och Felicia är i bowling, men vi får hoppas på det bästa. Sen blir det 27 dresses, längtat i en hel vecka nu på att få se den, så jag hoppas verkligen den är bra!

Varför ska det alltid hända för? När man går på stan och ser helt förstörd ut, inget smink, ser ut som man bott på Grönland i hela sitt liv och sen har man väldens  fulaste kläder på sig. Jo då ska man träffa på sina ex! Dom måste ju få för sig att man ser ut så här jämt och ständigt! Varför kan man aldrig träffa på dom när man ska gå ut på krogen eller ngt annat tillfälle då man ser okej ut!?

Hade en väldigt bra dröm natten till igår. Jag kan verkligen leva på det ett bra tag framöver;) Men som Johanna sa: Nu får vi ta och se till att det händer In real life;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Uppdatera då!! ;P

2008-04-03 @ 10:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0