Vila i frid, Daniel Snällman!

Hej på er alla!

Har inte orkat/haft tid att skriva i bloggen under helgen, det har haft sina orsaker.

Hade hur kul som helst i lördags. Förfest hemma hos Mia:) Blev lite för mkt drickande för det resulterade till att jag glömde min mobil hemma hos Mia, spillde ut halva min dricka hemma hos Sandra på våran andra förfest :p
Men som sagt, jag hade jätte kul. Det får vi göra om tjejer! Bilder kommer upp senare i veckan. Jessica fick tydligen med sig min kamera hem, haha!
Mådde som jag förtjänade igår. Mår fortfarande inte helt okej. Usch hatar att vara bakis!

Fick veta ngt hemskt igår! Min kompis bror har dött, endast 20 år gammal! Jag har känt han så länge jag har känt min kompis, mer än 10 år. Kan fortfarande inte fatta att det är sant! Varför?! Vad skulle du dit ner och göra?
Sista gången jag träffade honom var hemma hos honom, han hade fest. Han var väldigt glad, som han nästan alltid var. Mina tankar går till hans familj som får gå igenom en sån här situation! Han efterlämnar sig sin mamma, bror 22, syster 19, syster 17, bror 15.
Vet att du blir väl omhändertagen i himmeln! Vi ses i himmeln!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1961128.ab

Vila i frid Daniel Snällman

1987-04-17 - 2008-03-01


P.Diddy - I'II be missing you


Kommentarer
Postat av: felicia

jag beklagar verkligen :(

2008-03-03 @ 13:19:39
URL: http://feliciapalmblad.tjejsajten.se
Postat av: Mariah

Jag klarar fortfarande inte av att tänka på det. Det går inte in för mig.
Onda, onda värld.

2008-03-03 @ 15:25:06
URL: http://kittykicksass.blogg.se
Postat av: Emma

men usch, vad hemskt! beklagar sorgen karin! puss

2008-03-03 @ 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0