Vill vara singel resten av mitt liv;)

Då var det måndag igen och tillbaka till jobbet:) Två veckor kvar nu tills jag ev byter jobb:)

Filmen som jag och Linnéa såg igår var jätte bra, Härmed förklarar jag er Chuck och Larry hette den. Kan verkligen rekomendera den. Vi tjockade oss med popcorn och godis, hur gott som helst:) Somnade efter halv tolv, så man är lite sliten idag, men men, sånt man får tåla!

Har kommit överfund med efter två dagar som sambo att jag alltid ska vara singel! Jag kan verkligen inte dela säng med någon, det går bara inte helt enkelt! Jag ska snurra runt i sängen 58 gånger per natt. Och det blir ju inte bättre att båda två är likadana;) Enda sättet att kunna få ihop ett samboliv är att köpa en säng som är minst 250 meter bred, jag överdriver inte!
Så det ska bli skönt att få sova själv ikväll. Linnéa ta inte illa upp, det är mysigt en liten stund men sen är det ett rent helvete;)

Puss<3

Kommentarer
Postat av: kimonen

Haha jag tar inte illa upp..det blir jobbigt.. funderade på att lägga mig på soffan till slut. love you anyway :D

2008-03-17 @ 15:10:14
URL: http://giftsandcurses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0