Aldrig mer alkohol?

Lite bloggtorka, men har inte mått så bra, så har inte orkat lägga någon energi på bloggen. Men nu är allt bra igen och ingen mer torka, eller?

Vad har då hänt mer i veckan än att jag jobbat. Johanna och Felicia var och lunchade med mig ute på mitt jobb. Satt och åt ute i solskenet:) Det får vi göra fler gånger!!
Sen har jag inte gjort så mkt, eller jo. Fick äntligen upp min spegel, så skönt att ha en spegel igen:) Nu är det bara bokhyllorna kvar, tror jag ska fixa det på söndag om jag pallar:)

Nu längtar jag som en idiot till Kos!! Har äntligen fått ledigt från jobbet, så det är skönt:) Kurran, Joe, Mimms, Kimonen, Jessica, Felicia och Mörten, that is the shiet=p Den 4 juli bär det av, en dag efter Jessicas födelsedag;)
Jag ska festa som aldrig förr;) Eftersom sist jag var på sk partyresa fick jag leka morsa till dom andra, det ska inte ske på denna resa, nooo waaaay!

Vad menade jag egentligen med,  Aldrig mer alkohol? Det är ju nu man ska leva livet innan man sitter fast med man, barn och hus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0