Då var man invalid igen!

Då har ännu en helg gått, lite för snabbt. Men det var en skön helg. Fredagen spenderades med Johanna framför tvn med lite onyttigheter och lördagen framför ECS, Tyvärr gick det inte så bra för sverige, 18:e plats igen som förra året. Känns som vi aldrig mer kommer ha en chans att komma bra till...

Idag har man jobbat som vanligt, gick väl sådär. Råkade bla ta bort mailen, men som tur fick jag fram den igen. Och så lyckades jag på någon vänster ta bort hela min kontaktlista på msn, bra Karin!!
På väg ner på stan råkade jag trampa snett med foten så min vänstra knäskål gick ur led. Och jag kan säga er att det gör jävligt ont! Man får skit ont, kan knappt gå och sen blir man illamående. Jag har tidigare opererat mitt högra knä eftersom det gick ur led ganska ofta förut. Och jag vill inte operara igen. Inte för att jag hade ngt emot själva operationen, älskar morfin;) Utan hatar livet efter en operation. Man är helt invalid. Kan knappt gå på toa eller duscha själv. Man har ont dygnet runt och kan lever i antingen sängen eller i soffan 24/7. Det tar ett helt år innan man blir sk "friskförklarad". Sjukgymnastiken är ett helt helvete. Jag minns inte rikitigt hur många gånger jag kom ut gråtande från sjukgymnasten. Så ni förstår varför jag är emot ännu en operation! Pallar inte att gå i mjukisbyxor i 2 månader i sträck=p

Hoppas jag blir bra till lördag, för då ska vi fira Emma och Mikkis 20 årsdag:)

Kommentarer
Postat av: mikaela

lite sprit gör susen :D

2008-05-27 @ 14:37:43
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0