Dags att bli vuxen!

Får börja skärpa mig nu, suger på att skriva blogg! Får ta tag i mitt liv nu asså;)

Ny vecka, och för första gången känns det rikitgt bra. Kanske för att jag vill glömma en hel del från helgen:p
Jobbet går bara bättre och bättre! Älskar mina kollegor, dom är så trevliga mot mig. Och det blir ju inte bättre att man får höra att dom är jätte nöjda över mig och hoppas mkt på mig:)

Har inte gjort så mkt idag. Bara varit hemma och slappat. Kollat på tv och suttit här. Kollat runt på Telgebostäder och såg att jag står på en 107:e och en 75:e plats till två lägenheter. Känns som jag aldrig kommer få någon lägenhet=/ Men det är ju ett tag tills jag har tänkt flytta. Öppen för allt just nu, 1a, 2a eller en 3a. Helst skulle jag vilja ha en 2a om jag bodde själv, men det skulle vara sjukt kul om jag och Linnéa skulle få tag i en 3a, vi skulle ha såååå kul!

PS: Jag höll på att bli kidnappad vid busshållsplatsen idag efter jobbet. Kom fram en sjukt läskig kille och sa ngt på väldig dålig svenska: Får jag tjäna dig eller ngt annat konstigt. Men det som skrämde mig mest var att killen hade fyra guldtänder !!! Som tur svarade Johanna när jag ringde henne och hindrade honom för att ta mig =p

Kommentarer
Postat av: Doran

hehe...då är vi varandras läsare med andra ord =)

2008-05-05 @ 22:33:05
URL: http://dooran.blogg.se
Postat av: sanna

faan vad creepy, åh jag längtar också efter lägenhet :)

2008-05-05 @ 22:47:16
URL: http://sannita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0