Dags för ett inlägg

Som vanligt har det inte blivit ngt bloggande under helgen, jag verkligen suger på det:p
Men nu är jag tillbaka igen;)

Helgen blev verkligen lugn, och det var sååå skönt. Drack inte en droppe alkohol under hela helgen, bra där kurran! Var jätte mysigt på grillfesten, fanns en rikigt läckerpudding där;) Kom hem rätt tidigt och gick och la mig vid elva, på en lördag!! Det har inte hänt på läääänge!!
Söndagen låg jag ute och sola innan jag blev rastlös, kolla lite på tv, bla Körslaget, jag älskar verkligen Brolle, sån underbar röst!! Looove!

Idag har jag jobbat som vanligt. Nu har vi gått in på sommartider så nu jobbar vi till 16 mån-tors och fredagar till 15, helt underbart:) Träffade Linnéa, Jessica och Sandra på stan. Blev en spontan middag på eagle, jätte mysigt! Det får vi göra fler gånger!!!

Jätte laddad inför fredag! Mörten fyller 20 och vi ska festa som aldrig förr!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0