En kvällspromenad

Kom hem från Johanna nyss. Bussen gick inte förbi Ronna så fick ta en liten promenad från Geneta. Inte spec kul när man tidigare under kvällen sett en läskig film=/ Men jag klarade mig den här gången:)

Idag har jag hunnit med en massa saker. Har jobbat till 15 sen var jag och Linnéa och sola. Lite väl för varmt, var svimfärdig när jag kom ut. Men nu måste man bli lite brun innan man åker till Kos, kan inte åka dit lika vit som en isbjörn;)
Sen träffade vi på Jeeica och Johanna. Gick lite på stan och shoppade lite,  inga roliga saker precis. Jag och Johanna köpte pizza och sen åkte vi hem och kolla lite på tv och film. Snart blir det sängen, helt död.

Imorgon är det ESC för fullt. Fick en liten onödig kommentar om det jag har skrivit tidigare om det, väljer att inte godkänna det eftersom person i fråga var feg och inte skrev sitt namn! Jag gillar Perrelli och det står jag för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0