kurran är tillbaka;)

Då var det dags för en liten uppdatering igen då.

Vad har hänt under veckan? Jo jag har träffat en massa kompisar, hur kul som helst. Inte så ofta man träffar så här många under en vecka..

Måndag. Träffade Linnéa, Jessica och Sandra efter jobbet. Meningen var att jag bara skulle ner och säga hej, men det blev mer än bara så. Tjejerna skulle gå och supa på Stänkan, men jag tog bara en juice. Nån nytta får det väl ändå vara;) Sen blev det en spontan middag på Eagle, oxfilé toast med beasås! Helt underbart gott!

Tisdag. Träffa Emma, Mikkis och Mia efter jobbet. Kul att träffas under andra omständigheter än när man dricker sig full bla;) Det här får vi göra lite oftare tycker jag! Blev en måltid på Nancys och sen trip på stan där vi köpte mörtens present:)

Onsdag. Träffade Linnéa, Mimmi och Johanna på stan. Blev en liten måltid på Lillebrors, en macka. Blev en massa skitsnack som alltid. Inte ofta vi träffas nu för tiden, alla har så mkt att göra=/ Men vi hade jätte kul, iaf jag=p
Gick en del på stan och kolla lite. Tänkte hitta ngt till mörtens fest, men såklart fanns det inget som passa mig=/
Linnéa gjorde mig sällskap hem och vi kolla på tv och åt en massa vattenmelon och nötter;)

Torsdag, idag. Har träffat Katta och Fia. Blev bjuden på Kolgrillen och det säger man ju aldrig nej till! Blev som vanligt kyckling med ris, i love it;) Efter middagen gick vi hem till Fia och drack världens godaste te, blanding av champange och jorgubb, hur gott som helst. Så nu måste jag hitta det i någon affär..

Imorgon blir det party för Mörten. Är jätte laddad just nu. Synd bara att jag inte hittade ngt snyggt plagg=/ Men med lite alkohol i kroppen så bryr man sig inte om vad man har på sig:)

Nu måste jag soooova. Klockan ringer 6:15 imorgon!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0