Lista

1. Är du singel nu? Yes
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Har aldrig haft ett långt förhållande, men skulle gärna vilja ha det.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Om jag hittar den rätta, så ja.
4. När hade du sex senast? Pass på den frågan
5. Har du/haft en kk? Nej!
6. Har du kört oskyddat nån gång? Ja
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej det har jag inte.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk?  Ja
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej
10. Haft sex på fyllan? Ja
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? Nej
12. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet? Ja
13. Somnat gråtande pga kärleken? Yees
14. Varit på en blind date? Nej

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Yes, Linnéa som är som en syster för mig <3
2. Är du ofta med dina vänner? Så ofta det går, träffar någon iaf minst en gång i veckan!
3. Vad brukar ni hitta på? Fika, äta, festa, mysa.
4. Bästa minnet med nån vän? När jag och Linnéa var på Gran Canaria
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Linnéa, Johanna och Mimmi
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja, det kan jag:)

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Linnéa
2. Sov med dig i samma säng? Hemligt;)
3. Du delade ett riktigt skratt med? I lördags hos Martina
4. Du gick på bio med? Johanna och Felicia
5. Du höll i handen? Ingen aning
6. Du gick på stan med? Linnéa och Jessica
7. Delade en pizza med dig? Haha, äter alltid en hel pizza själv=p
8. Du ringde? Mami
9. Skicka ett sms till dig? Linnéa
10. Du kramade? Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0