Mys söndag

Söndag, skönt på ett sätt men ändå inte, för det betyder att det är jobb imorgon.

Helgen har var helt okej. I fredags firade vi Mörten som fyllde 20:) Middag och förfest hemma hos henne, blev lite galet i slutet. Innan vi skulle åka ner till stan så upptäcker jag att jag glömt leget hemma, bra där!
Som tur fick jag tag i en kompis som kunde köra hem mig. När jag kom ner till Olles fick jag inte komma in för att jag hade råkat tappat en flaska så att den gick sönder. Vakten sa att jag kunde gå till Hamn, Stanleys eller 550. Visst att jag skulle gå dit själv, alla andra var ju redan inne på Olles. Så jag kom på en smart sak som gjorde så att jag kom in iaf på Olles;)

Igår så mådde jag som jag förkänade;) Men jag, Linnéa och Jessica pallade oss ner för att se EMD. Blev en stor besvikelse när Erik inte var där. Men Danny var rätt snygg han med;) Bilder kommer finnas inne på facebook;) Var hemma och myste med mig själv under kvällen;) Kollade på det specialskrivna avsnittet av CSI och Brottskodfösvunnen. Trodde det skulle vara bättre, men helt okej.

Nu blir det lite mys till framför tvn. Ska se Walk the line som sägs vara jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0