Party imorgon!!

Shieet vad skönt väder det är ute!! Hatar att man har ettt jobb där man sitter inne hela dagen. Skulle inte vara fel att flytta ut skrivbord och data ut till solen:) Och när ska alla busschufförer fatta att stänga av elementen på bussarna?!?!! Varje gång man kommer in i bussen är det minst 40 grader varmt.

Skönt att bara jobba till tre idag, framförallt när det var jätte lugnt på jobbet. Sen blev det studentfirande av min syssnling. Det bjöds på buffé och som vanligt ska jag äta tills jag mår illa, att jag aldrig lär mig!
Imorgon blir det huvudstaden. Ska förhoppningsvis hitta ngt att ha på mig till morgondagens party. Jag kommer gråta annara!! Sen ska jag köpa resten av presenterna till tjejerna, vet på ett ungefär vad jag ska köpa;)


Imorgon är det party!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0