Skön valborg:)

Igår var det valborgfirande hemma hos mig, eller rättare sagt valborgsmiddag. Det var jag, Linnéa, Johanna och Felicia:) Blev fläskfile med klyftpotatis med tsatziki, hur gott som helst! Sen blev det lite förfest med en massa gamla låtar, hur kul som helst!!
Jag och Linnéa hamna till slut på Eagle där sen Sandra kom och gjorde oss sällskap:) Johanna och Felicia gick och festa loss på Olerran. Jag och Linnéa sparar oss till imorgon;)

Idag har jag inte gjort så mkt, Linnéa jobbade till 13. Vi har kollat igenom en del avsnitt av One Tree Hill, äntligen har jag kommit in i serien! Blev en tripp till Coop där vi köpte lite mat för kvällen och lite onyttigheter;)

Ikväll har vi bara suttit fram tvn och tjockat oss och sen laddat för imorgon:) Sen har vi kollat på en massa bilder från fjortistiden:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0