Städpatrullen!

Är det någon mer än jag som är överlycklig att den där kalkonjäveln inte kom vidare igår?!!?! Och jag är så stolt att ha Norge som grannland! Dom hade den bästa låten igår! Gissa om jag bet sönder mina naglar när dom skulle ropa ut det sista bidraget till final, eftersom Norge inte var uppropat.
Och nu längtar jag tills imorgon då Sverige tävlar, bidrag nummer 2!! Sägs vara ett otursnummer eftersom ingen annan med startnummer 2 har gått vidare till final, men någon måste ju vara först;) Ja, såklart jag snackar om ESC;) Jag vet, jag är en schlager nörd, men jag är inte den enda, eller hur Felicia;)

Igår fick jag äntligen upp mina hyllor:) Tog bara sådär 2 månader, hehe. Blev jätte fint, tack pappa! Vet inte vad jag skulle göra utan dig! Så nu tänkte jag sätta upp alla saker som ska upp, jag har fått värsta nojan så nu mitt rum bli fint. Jag hoppas bara inte den här känslan försvinner.

Ladda ner en massa musik från igår;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, nej du är inte ensam satt o betygsatte o grejade :D haha. Många kassa igår med Norge var bäst, de håller jag med om

2008-05-21 @ 21:26:23
URL: http://feliciapalmblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0