Sthlm på lördag=/

Dags att skriva lite här då. Blev ingen blogg igår, hade ingen stor lust att skriva plus att jag inte hade ngt kul att skriva heller=p

Idag har man jobbat som vanligt. Vi var två mindre idag. Så vi fick jobba lite extra idag, jobbade tom över 15 minuter;) Åkte ner på stan för att möta mamma, köpa studentpresent till min syssling som tar studenten på fredag, inte alls avis;) Sen gick jag själv då jag skulle inhandla lite presenter till lördagen, hittade lite iaf. Resten får jag ta på lördag:) Tyvärr måste jag åka till Sthlm på lördag, måste hitta ngt nytt! Dom har inte ngt snyggt i den här byhålan. Åker nog upp själv, ingen annan som erbjudit sig=/ Men kan vara skönt att åka upp själv också, kan ta allt i sin takt.


Nu måste jag hoppa in i duschen innan Greys Anatomy:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0